Påskebasar
Venninnene Vilja og Oda, begge 11 år, tok initiativ til å arrangere en påskebasar til inntekt for Redd Barna. Jentene har laget både muffins, gaveesker, påskekort, armbånd og til og med “tre på rad”-spill av perler.
Basaren ble arrangert både utenfor hjemmet på Trasop og ved den lokale Rema-butikken, der de møtte støttende naboer og forbipasserende.
De flinke jentene fikk også hjelp fra sine søsken, Vega, Aksel og Even, som bidro til utsalget. Sammen klarte de å samle inn hele 1 645 kroner over to dager. Redd Barna takker for et fantastisk initiativ!