Påskebasar

Venninnene Vilja og Oda, begge 11 år, tok initiativ til å arrangere en påskebasar til inntekt for Redd Barna. Jentene har laget både muffins, gaveesker, påskekort, armbånd og til og med “tre på rad”-spill av perler. 

Basaren ble arrangert både utenfor hjemmet på Trasop og ved den lokale Rema-butikken, der de møtte støttende naboer og forbipasserende. 

De flinke jentene fikk også hjelp fra sine søsken, Vega, Aksel og Even, som bidro til utsalget. Sammen klarte de å samle inn hele 1 645 kroner over to dager. Redd Barna takker for et fantastisk initiativ! 

To jenter som smiler, foran et bord med hjemmelaget pynt og kort
Foto: Privat
Bord med påskekort og perler
Foto: Privat
To gutter og to jenter sitter foran bord med muffins, perler, kopper og armbånd
Foto: Privat