Foto: CDON
Kommunikasjonssjef Fredrik Bengtsson i CDON mener kampanjen ”20 kr til Redd Barna” oppmuntrer til økt leseglede, og samtidig bidrar økonomisk til Redd Barnas viktige arbeid for barn.

Når du kjøper en bok hos cdon.com, utgitt av et norsk forlag i 2011, så gir CDON samtidig 20 kroner til Redd Barnas arbeid. Så langt har avtalen gitt Redd Barna over 40 000 kroner.

Kommunikasjonssjef Fredrik Bengtsson i CDON er stolt over samarbeidet med Redd Barna.

- Redd Barna gjør en fantastisk innsats mot de som behøver det mest, og CDON vil gjerne være med å støtte. Kampanjen ”20 kr til Redd Barna” føler vi oppmuntrer til økt leseglede samtidig som den bidrar økonomisk til det viktigste vi har – nemlig barna, sier Bengtsson.

Han har stor tro på en vellykket kampanje. - En av de mest klassiske julegavene til både barn og voksne er bøker. Og tenk deg – alle bøker CDON selger fra 2011 gir automatisk 20 kroner til Redd Barna. Det kan bli penger av dette!, sier kommunikasjonssjef Fredrik Bengtsson i CDON.

Foto: Redd Barna/Jon Wang
Lars Saabye Christensen har skrevet "Long Distance Call", årets julebok fra Redd Barna.

Årets julebok

Lars Saabye Christensen har skrevet årets Redd Barna-julebok, ”Long Distance Call”. Alle inntektene fra boken går til Redd Barnas arbeid for utdanning. Boken kan kjøpes i Redd Barnas nettbutikk.

Les mer om samarbeidet mellom Redd Barna og cdon.com her.